Home » , , » War (2007) cu Jet Li si Jason Statham

War (2007) cu Jet Li si Jason Statham

Cum The Expendables a aparut deja insa nu am cum sa il vad, am decis sa mai vad cateva filme cu Jet Li.
Am dat o cautare pe Imdb si am ales eu War. Fara sa imi dau seama filmul era si cu Jason Statham si mi-am zis ca trebuie sa fie un film foarte bun. Si asa a si fost. Nici macar nu am mai verificat trailerul, chiar am apasat play.
Intriga e simpla, se dau doi politisti buni camarazi, un killer misterios. Unul dintre politisti este ucis de killer, iar celalat alearga sa il razbune. Asta e tot. Filmul are parte de multa actiune, Jet Li este Rogue, un asasin deosebit de periculos. Se pare a fi un expert in pistoale si sabii, combinatia fatala.
Jason Statham este un agent FBI care vrea sa il prinda pe Rogue de cativa ani, practic, este macinat de faptul ca Rogue este liber iar camaradul sau a ars in flacari in propria casa, impreuna cu familia sa.
Rogue este un asasin platit care lucreaza pentru doua mari ganguri chinezesti, trandandu-le pe rand. Cu toate ca este un asasin platit, da dovada de sensibilitate la un moment dat pe care nu ne-o putem explica decat dupa finalul filmului. In final va omora ambii capi ai gangurilor si se va intalni cu Jason Statham, ce se intampla ? Ceva ce probabil nu va trece prin cap si urmeaza sa vedeti in film, e partea ce mai frumoasa.

Trailer War 2007





Download : War 2007 Torrent
Subtitrare : War 2007



Vizionare placuta si astept comentariile voastre aici!
Share this article :

Trimiteți un comentariu