Home » , » De ce imi place Jason Statham ?

De ce imi place Jason Statham ?

Pe Jason Statham l-am vazut prima oara in seria de filme "Transporter" sau Curierul si mi-a placut extrem de mult. Ce anume ? Faptul ca e dur, dar dur in toate filmele pe care le-am vazut. Practic il caracterizeaza foarte bine, fata si corpul bine cladit nu cred ca il pot pune in postura unui personaj de comedie. Asta e clar, insa in unele filme are si umor, cum e Crank - High Voltage, unde unele scene sunt de-a dreptul copioase.
E foarte carismatic si a reusit sa isi faca simtita prezenta in cinematografie dupa filmul Transporter.
A continuat cu The Italian Job, unde a primit rolul "chipesului", probabil din cauza carismei sale.
Datorita succesului pe care l-a avut cu filmul The Transporter, a aparut si Transporter 2 care continua povestea, la fel si Transporter 3, astfel a aparut trilogia Transporter cu Jason Statham.
Cu Crank e la fel, desi se dadea semne clare in final de la Crank ca Chev Chelios a murit se pare ca nu era deloc asa. A aparut Crank 2 High Voltage, care are cam aceiasi actiune doar ca sunt mici schimbari. Parerea mea ? Va fi cu siguranta un Crank 3 pentru a face inca o trilogie ( se vand mai bine astea, iei 3 DVD odata).
Acum lucreaza la inca cateva filme, The Expendables trebuie sa apara. The Killer Elite e alt film cu Jason Statham in fruntea unui comando. Blitz e alt film la care lucreaza, evident tot de actiune si The Mechanic care trebuie sa apara pe 15 Decembrie care se anunta a fi un mare succes pentru Jason Statham!
Share this article :

Trimiteți un comentariu