Home » , » Unthinkable 2010 - De neconceput

Unthinkable 2010 - De neconceput

Dupa ce am vazut acest film, am ramas pur si simplu socat. Deci va jur, nu cred ca ma m-ai surprins vreodata un film asa de tare. Nu stiu daca va lua vreun premiu dar cred ca la categoria Terorism si Drama nu are egal.
In rolul principal e H interpretat de Samuel Jackson. Filmul incepe cu un terorist care publica un video in care se prezinta si spune ca a plantat trei bombe in trei mari orase. Se lasa capturat si de aici incepe toata actiunea.
H este un interogator al armatei americane care va colabora cu Helen Brody interpretata de Carrie-Anne Moss (Trinity, tipa din Matrix) iar punctele lor vedere asupra unui interogatoriu nu sunt deloc convergente.
H il va tortura pe Younger (teroristul) zi si noapte insa te lasa masca cat poate rezista omul acela si totul pentru...credinta. E musulman si nu a mai putut sa reziste cand vede ce fac americanii din tara lui.


Îmi iubesc tara,
dar voi o bãgaþi în rahat!

Îmi iubesc religie,
iar voi o luaþi la batjocurã!

Tineþi minte un lucru,
sunt aici pentru cã asa vreau!

M-am lãsat capturat
pentru cã nu sunt un las.

Am ales sã-mi întâlnesc
inamicii fata în fatã!

Voi mã faceþi barbar?
Atunci voi ce sunteþi?

Ce, vã asteptaþi sã plâng dupã
50 de civili?

Voi omorâti sute in fiecare zi!!!


Dialogul e rostit in asa maniera in cat va face sa ii dati dreptate, va face sa il lasati sa distruga trei orase poate ca sa compenseze ceea ce fac americanii. Totusi, H nu il poate face sa marturiseasca si hotaraste sa o cheme pe sotia lui in fata lui Younger cu H langa ea. Cei de la FBI nu sunt de acord deloc, mai ales ca H vrea sa o ucida in fata lui Younger pentru a-l face sa simta durerea cu adevarat si sa marturiseasca. Initial, FBI o salveaza pe femeie insa H intinde cutitul si ii taie beregata ucigand-o cu sange rece.
Nu dureaza mult si H cere copii lui Younger pe pretext ca doar il va speria si ca nu le fa face nimic.

H : Ceea ce trebuie sa fac agent Broody
It's unthinkable (este de neconceput) - replica va dainui cred

Aduceti-mi copii!
Brody : Nu

H : Dati-mi copii si eu va voi da raspunsurile de care aveti nevoie
Broody : Peste cadavrul meu, nu o sa te lasi sa ii ranesti!

H : Crezi ca le-as face rau ?
Broody : DA !

H : Bun ! Si el la fel va crede, lasati-l sa ii vada cu mine!


Filmul este crud cu adevarat, va sfatuiesc cei cu inima slaba sa nu va uitati si vorbesc serios. Merita vizionat daca sunteti impatimit al genului thriller combinat cu drama.

Trailer Unthinkable 2010 - De neconceput




Download : Unthinkable 2010 - De neconceput
Subtitrare : Unthinkable 2010



Astept parerile voastre aici!
Share this article :

Trimiteți un comentariu