Home » » Cam ajunge cu curatenia, back to blogging !

Cam ajunge cu curatenia, back to blogging !

Dupa multa munca, care din pacate nu s-a terminat, sunt pe ultima suta de metri cu curatenia.
Am pus parchet laminat, am dat cu var etc. Mai am de facut doar un hol si i'm done.
Nu am mai avut timp sa scriu pe aici mai deloc, seara cand aveam timp liber m-am uitat cu ai mei la cateva filme. Am revazut :

Cele marcate cu (*) sunt cele pe care le-am vazut insa nu am scris despre ele pe blog. Chiar daca sunt vechi (nu uitati ca e un blog nisat pe filme vechi de asemenea) voi scrie despre ele, intr-o ordine aleatoare mai mult dupa starea mea de spirit.

PS : Ma gandesc sa deschid un canal de youtube legat de filme cu trailere si noutati din cinematografie. Any idea ?
Share this article :

Trimiteți un comentariu