Home » , » The Rundown 2003

The Rundown 2003

Dupa ce am vazut The Maiden Heist cu Christopher Walken mi-am adus aminte de un film vazut acum cativa ani buni insa care mi-a placut deosebit de mult.
The Rundown este un film cu Dwayne Johnson si Seann William Scott, doi actori de exceptie, Seann a facut American Pie si cred ca o sa pun si pe blog.
Bun, filmul il prezinta pe Travis interpretat de Sean Scott care este obsedat de a gasi Gato del Diablo. O piesa arheologica care ar putea valora milioane bune de dolari.
Beck, interpretat de Dwayne Johnson, este un recuperator, care este trimis de tatal lui Travis sa il aduca acasa. De aici incepe toata aventura, practic filmul prezinta actiunea de aducere acasa a lui Travis, lucru care nu este deloc usor.
Casacadoriile sunt la ele acasa, executate si filmate excelent de bine.
Problema e ca Travis "apartine" cuiva acum, Christopher Walken il interpreteaza pe Hecther si este bossul insulei pe care se afla Travis. Problemele lui Beck incep atunci cand Hechter afla de Gato del Diablo si de faptul ca Travis este aproape sa il gaseasca si de aceea nu e de acord cu plecarea lui Travis cu toate ca primise 10.000 de dolari de la Beck.
Cum se soldeaza filmul ? Multa bataie, alergatura, cazaturi, oase rupte, suspans, dragoste, tradare si in final happy end.
Merita vazut eu ii dau nota 10, se pare ca acesta este inca un film care a luat premii 2 wins & 3 nominations.

Trailer The Rundown 2003





Download : The Rundown 2003
Subtitrare : The Rundown



Vizionare placuta si astept comentariile voastre aici!
Share this article :

Trimiteți un comentariu