Home » » Sfat pentru cei ce au bloguri de filme !

Sfat pentru cei ce au bloguri de filme !

Am acest blog din iulie 2009. Au trecut 3 ani si ceva si am invatat ceva despre filme in tot acest timp. Prin acest post vreau sa transmit un mesaj tuturor ce au bloguri de filme.

Trebuie spus de la inceput ca e un sfat si nu e obligatoriu sa il accepte toti.

Doresc ca toti cei ce au bloguri de filme sa isi schimbe stilul de scris. SCRIETI MAI SUMAR!Da, stiu si eu despre SEO si ca un articol mai lung si mai de calitate atrage cititori in mod direct cat si din Google, dar prin asta se ajunge la sinopsis.URASC SINOPSIURILE!
Ii urasc si pe oamenii care imi povestesc o faza interesanta dintr-un film exact ca aceasta inainte sa se intample si SE PIERDE TOT FARMECUL! De asemenea ii urasc pe oamenii care imi spun scorurile la meciurile la care ma uit in RELUARE(MA UIT CU UN MOTIV LA RELUARE!)

Va dau un exemplu concret.Sniper:Reloaded, am scris CATEVA cuvinte despre acest film ieri. Daca cititi articolul o sa vedeti ca nici macar nu am scris cine e lunetistul de la inceput, ca il cheama Masielo, ca e american, ca isi omoara toti camarazii doar pentru ca sunt victime colaterale, ca generalul e implicat in treaba asta si tot asa mai departe. NU MAI SCRIETI 10 PAGINI DE ARTICOL DOAR PENTRU A ARATA CA SCRIETI BINE.TOTI scrieti bine, dar fara sa vrem stricam filmul fara sa ne dam seama, pentru ca o sa credem ca deja e un cliseu ce vedem.

Nu luati acest mesaj in nume de rau, vine de la un cinefil cu ceva filme vazute si care doreste ca blogurile de film sa fie mai de calitate, desi pare ca as induce contrariul (sa scrieti mai putin).

Mult succes tuturor in continuare.
Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

Anonim
20 august 2011 la 13:06

nu sunt fanul recenziilor lungi dar la unele filme nu te poti rezuma doar la cateva randuri...

Trimiteți un comentariu