Home » » Filme frantuzesti !

Filme frantuzesti !

Ce parere aveti despre filmele frantuzesti ? E un articol cam subiectiv asa ca nu ma injurati daca nu va place ceea ce este scris aici.
Cand ma gandesc la un film frantuzesc ma gandesc la Jean Reno. E unul dintre cei mai buni actori francezi pe care ii cunosc. Mai tot timpul l-am vazut in filme de actiune unde el e detectiv si are un rol important. A facut si comedii, insa nu in franceza, tot in engleza.
Filmele frantuzesti as putea spune ca sunt lipsite de culoare din cauza limbii. Franceza e mult mai dificila, cel putin pentru cei din generatia mea. De ce? Nu se invata la scoala cum se invata engleza, prima data am studiat engleza si peste cativa ani am studiat franceza, lucru care nu mi-a placut deloc. Oricum francezii nu pot produce filme cum pot produce americanii. Le lipseste adrenalina in cele de actiune si inspiratia in restul. As putea spune insa ca cele de dragoste sunt mai bine regizate, totusi nu exceleaza la filme cum excleaza la vinuri nu ?
Intr-adevar, nu am vazut multe filme frantuzesti dar mereu cand am dat pe TV5 nu era ceva care sa imi atraga atentia.
Totusi un film bun frantuzesc este Banlieue 13 tradus inseamna Suburbia 13. Este un film dedicat parkour-ului. Arta deplasarii. Trebuie sa recunosc ca dintre filmele frantuzesti acesta mi s-a parut cel mai bun, are cam tot ce ii trebuie, exact stilul american. Trebuie sa va spun ca dupa ce mi-am adus aminte de acest film am dat si o cautare sa vad scenaristul si regizorul si incredibili dar sunt francezi. Poate ma faceti deja sententios si pisalog cu francezii dar tot cred ca nu fac filme bune.
Mai au ceva filme bune, Un Coeur en Hiver e un film de dragoste acceptabil as zice eu, dar ma rog, s-ar putea voua sa nu va placa.
Luati filmul Hidden/Caché spre exemplu, e un thriller incarcat de mister. Ce nu imi place la el ? E momentul ala in care se umfla balonul, se umfla, se umfla, se umfla si se sparge atunci cand atinge apogeul si apare criminalul si e actiune si ai uitat sa mai iei popcorn in gura. Aici ce se intampla, se umfla, se sparge si inca nu se intampla nimic, e o o prelungire inutila care te plictiseste.
The Piano Teacher
sau Le Pianiste este un film care merita vazut, povestea de dragoste e uimitoare. Isabelle Huppert actrita din rolul principal a primit multe premii cu ajutorul acestui film, Best Actress. Stiti care ar fi singura problema ? Are regizor german si scriitor austriac.
In concluzie francezii mai au de lucrat la filme daca vor sa ii ajunga pe americani.
Share this article :

Trimiteți un comentariu