Home » , » 3 zile pana la lansarea oficiala a filmului "The Expendables"

3 zile pana la lansarea oficiala a filmului "The Expendables"

Oficial mai sunt 3 zile pana ce The Expendables se lanseaza in SUA. In Romania nu am detalii despre ziua lansarii insa voi posta imediat cinematografele care vor da filmul in premiera.

Personal cred ca filmul va avea un succes urias, mai ales din cauza distributiei asa de grandioase. Citeam pe forumuri si pe bloguri ca e mai mult probabil ca fimul sa fie un esec la fel ca si "Once upon a time in mexico". Eu cred ca Once upon a time in Mexico nu a fost un esec, chiar a fost un film bun si de asemenea nu cred ca distributia a fost una la fel de grandioasa cu The Expendables. Intr-adevar Once upon a time in Mexico a reusit sa reuneasca cativa actori buni precum Antonio Banderas, Johnny Deep si Enrique Iglesias. Totusi The Expendables sau Eroi de sacrificiu cum a primit adaptarea in romana are o distributie care probabil e una dintre cea mai "puternica" de la inceputul erei cinematografice si pana astazi. Jason Statham, Sylvester Stallone, Jet Li, Bruce Wills, Arnold Schwarzenegger, Dolph Lundgren probabil vor face un show incendiar.
Toti lupta pentru un scop comun din cate am inteles desci probabil nu ne vor lasa un gust amar, ca favoritul nostru a fost ciuruit de Jason Statham sau invers.

Mai mult nu am ce sa spun, astept si eu cu nerabdarea filmul insa cu siguranta il voi vedea pe internet si nu in cinematografe, asta inseamna ca scurtul review va fi peste o saptamana poate.
Share this article :

Trimiteți un comentariu